Vietnam:Nha Trang, Dalat, Ho chi min en de Mekong - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Joske Roeleveld - WaarBenJij.nu Vietnam:Nha Trang, Dalat, Ho chi min en de Mekong - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Joske Roeleveld - WaarBenJij.nu

Vietnam:Nha Trang, Dalat, Ho chi min en de Mekong

Blijf op de hoogte en volg Joske

11 November 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Vrijdag 31 oktober ben ik van Hoi An vertrokken naar Nha Trang,, een stad die niet erg bijzonder is maar een prachtig strand heeft!
Na twee dagen ben ik dan ook weer verder getrokken naar Dalat, een stad meer in het binnenland gelegen in de bergen! De tocht er naar toe was prachtig!! Heel veel watervallen en mist rond de bergen. De volgende dag zijn we met een groepje van 4 gaan canyoningen wat erg gaaf was,, de enige canyon die ze hebben in vietnam! Met hetzelfde groepje zijn we naar de top van een berg gegaan waar we een prachtig uitzicht hadden! Ook hebben we het crazy house bezocht wat gemaakt is door een russische architect.Een beetje lijkend op alice in wonderland

  • 13 November 2014 - 17:02

    Giny En Jan.:

    Dag Joske.

    Ik heb sinds kort jou site -adres en zal jou dus vanaf nu geregeld volgen.
    Geweldig wat je in deze paar weken allemaal al gezien en ontdekt hebt. Van de sfeer in Hanoi, de Oude keizerstad Hue en de oude hollandse handelspost Hoi An in midden Vietnam. Maar dat je ook geniet van de prachtige natuur ligt voor de hand. Je zult wel langzaam afzakken naar het zuiden.
    Reis je veel met de trein? Geniet lekker. Dit zijn herinneringen voor het leven.

    Groetjes. Giny en Jan.

  • 22 November 2014 - 08:43

    Joske Roeleveld:

    Hey Jan en Giny,

    Wat leuk! Ja heel indrukwekkend en mooi! Ik ben niet met detrein gegaan, want die was bijna drie dubbel zo duur als de bus, maar wil dat in thailand wel doen! Ik ben nu nog voor twee dagen in Cambodja en dan ga ik alweer de grens over naar Laos. Het gaat sneller dan verwacht dus ik pak Laos ook nog mee, wat eerst niet op de planning stond.
    Dank jullie wel!

    Groetjes van Joske

  • 22 November 2014 - 08:43

    Joske Roeleveld:

    Hey Jan en Giny,

    Wat leuk! Ja heel indrukwekkend en mooi! Ik ben niet met detrein gegaan, want die was bijna drie dubbel zo duur als de bus, maar wil dat in thailand wel doen! Ik ben nu nog voor twee dagen in Cambodja en dan ga ik alweer de grens over naar Laos. Het gaat sneller dan verwacht dus ik pak Laos ook nog mee, wat eerst niet op de planning stond.
    Dank jullie wel!

    Groetjes van Joske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

azie 2014

Backpacken

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2015

Bali en Singapore

26 Februari 2015

Oost Java en Noord Bali!

05 Februari 2015

West java,, Indonesië

19 Januari 2015

Sumatra, Indonesië

07 Januari 2015

Langkawi en zuid Thailand!
Joske

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 7212

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 10 Maart 2014

azie 2014

Landen bezocht: