Langkawi en zuid Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joske Roeleveld - WaarBenJij.nu Langkawi en zuid Thailand! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Joske Roeleveld - WaarBenJij.nu

Langkawi en zuid Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Joske

07 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Zondag 21 december ben ik aangekomen in Maleisië op het eiland Langkawi om hier de kerst door te brengen! In de stromende regen mijn hostel bereikt en de voorspellingen waren niet veel beter. De volgende dag was het in ieder geval droog en kon ik een beetje rondlopen op het strand waar ik Maureen tegen kwam, een gezellige Duitse vrouw waar ik samen een scooter mee heb gehuurd om het eiland te bekijken. Die avond voegde Nick zich ook bij ons en hebben tussen de buien door van het eiland genoten! Kerstavond was het gelukkig droog en hebben we op het strand genoten van de zonsondergang!
Donderdag 26 december heb ik de boot terug genomen naar Thailand en ben met de lokale bus naar Krabi gegaan, een stad in het zuiden van Thailand. Een hele gezellige sfeer hing er maar de volgende ochtend zou ik alweer door reizen naar het bounty eiland koh phi phi. Het eiland is prachtig maar compleet verpest door alle feestende toeristen en het was er heel smerig. Na 1 nacht heb ik dan ook besloten om naar de oost kust te gaan, naar Koh tao!
Maandag de 29ste kwam ik aan op koh tao na een niet zo prettige bootrit van 6 uur, maar ik was er! De volgende dag meteen leuke mensen ontmoet en naar het uitzichtpunt van het eiland gelopen met zijn vieren. De volgende dag ben ik gaan snorkelen, waar ik heel veel en hele mooie vissen zag! Heb me goed vermaakt! :) diezelfde avond ben ik samen met Sam nog verplaatst naar een bungalow in het rustige gedeelte met een prachtig uitzicht! Zo relaxed! Op ons balkon zijn we onze oudejaarsavond begonnen en we zijn geeindigd op het strand. Na nog een dagje gerelaxed te hebben, heb ik ook nog gedoken. Een hele gave ervaring en zoveel mooie dingen onder water gezien!
Zondag ben ik aangekomen in het drukke en enorme Bangkok! Ik heb hier een aantal tempels bezocht, parkjes gezien en door verschillende wijken gelopen. Bij elke wijk heb je het idee dat je in een compleet andere stad bent, het is allemaal zo anders! En 8 januari vlieg ik alweer naar Sumatra! Wat gaat de tijd snel!

  • 07 Januari 2015 - 09:11

    José Roeleveld:

    Hallo Joske

    Het ziet er allemaal weer mooi uit, Foto's maar ook je verslag. Geniet nog van Indonesië net zoveel of nog meer dan wij toen der tijd hebben gedaan.

    Groetjes Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

azie 2014

Backpacken

Recente Reisverslagen:

09 Maart 2015

Bali en Singapore

26 Februari 2015

Oost Java en Noord Bali!

05 Februari 2015

West java,, Indonesië

19 Januari 2015

Sumatra, Indonesië

07 Januari 2015

Langkawi en zuid Thailand!
Joske

Actief sinds 13 Okt. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 7206

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2014 - 10 Maart 2014

azie 2014

Landen bezocht: